Sunday 22 May 2011

~ JaNGaN BeRSeDiH ~

hari nie aku dah cek keputusan ujian medsi.... diri ini layak juga.... alhamdulillah.... tp khabar dari adeqku, hambar.... dia sedih.... nangis sampai rasa putus asa... dia tak dapat sama-sama ikut ku ke temuduga.... bila aku cek kan dia, benar.... sedih.... terus aku tenangkan diri... cuba tuk kol dia.... makin sedih sebab aku dengar disebalik sana ada suara yg nangis walaupun sdya upaya disorokkan.... 'deq.... jgn bersedih... mungkin ada peluang lain yg terbuka untukmu.... jgn berputus harap... jgn berputus asa.... kak sntiasa berada dekat dengan mu.... '............................................................................................................
ya Allah... tabahkanlah hati adeqku itu.... berilah dia peluang untuk merasai nikmatMU... jangan biarkan dia terus bersedih ya Allah... duka dia, dukalah jua aku......


"MOGA HATI KAN SENTIASA MENERIMA APA YANG SUDAH ADA DI QADA' QADAR-NYA....."
hati... redhailah.... rasailah setiap ujian itu ada penawarnya......

No comments:

Post a Comment